.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عزل يك شاعر اهل بيت براي بيان حقايق

شاعر اهل بيت رودباري كه با اخذ مرخصي استحقاقي خود در حال زيارت بارگاه امام رضا(ع) بود بر اثر هجمه بي مهري ها كادر سياسي حاكم بر انتخابات مجلس شوراي اسلامي توسط رئيس آموزش و پرورش رودبار كه از بستگان نماينده شهرستان است لغو ابلاغ شد.
شنيده ها حاكي است جبار فلاح شاعر اهل بيت شهرستان رودبار و مسئول سازمان دانش آموزي و كارشناس فرهنگي و تربيتي اداره آموزش و پرورش رودبار كه در مرخصي استحقاقي بسر مي برد سرانجام توسط رئيس اداره آقاي« ح.ح» لغو ابلاغ گرديد.
اين گزارش مي افزايد: شخص نامبرده مورد هجمه و بي مهري كادر سياسي حاكم بر انتخابات مجلس شوراي اسلامي شهرستان از جمله مدير آموزش و پرورش قرار گرفته است.
ايشان شاعر، نويسنده، سخنران محافل استاني و شهرستاني بوده است كه با ورود نماينده جديد شهرستان تحت نظر و فشار جناح حاكم قرار گرفته و با روي كار آمدن مديريت اداره كه از بستگان نزديك نماينده مي باشد هر روزه بر روند اين فشار به نقطه اوج خود رسيد.
شايان ذكر است: اين شاعر اهل بيت درد مردم ديندار رودباري را در قالب شعر در محافل شهداي دفاع مقدس هميشه شفاف ايراد نموده و از مواضع ولايتمداري سرداران شهيد ادبيات فراواني سروده است و كمتر محافلي است كه از وجود او استفاده نشود.
لازم به ذكر است: وي در ايام مرخصي استحقاقي بسر مي برد بدون اطلاع و حضور وي ايشان را لغو ابلاغ نمودند اين عمل ناشايست و غير اخلاقي و خود سرانه حاكي از فشار بي حد سياسي و خطي حاكم بر شهرستان مي باشد.
اين شاعر در سفر زيارتي خود به مشهد مقدس و در حال زيارت بارگاه ملكوتي امام هشتم شيعيان و در حال سرودن جديد ترين اشعار خود خبر لغو ابلاغ خود را شنيده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.